پاییز و فصل خرید گریپ فروت که کم از میوه‌های بهشتی ندارد! گریپ فروت جز مرکبات استوایی و میوه های پاییزی محسوب می‌شود و به دلیل طعم شیرین و ترشی که دارد بسیار محبوب بوده و برای سلامتی نیز فواید بسیاری را به همراه دارد. این میوه برای اولین بار در جنوب آمریکا کشف شد؛ از آنجایی که بسیار شبیه به لیمو ترش است خواصی از آن را دارد.

از گریپ فروت در فصل پاییز و زمستان به عنوان دارویی برای بهبود بیماری‌های آنفولانزا و سرماخوردگی استفاده می‌شود؛ زیرا این میوه سرشار از ویتامین c بوده و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. پس اگر در فواصل سرد سال به صورت مداوم به سرماخوردگی دچار هستید و می‌خواهید آن را در مدت زمان کوتاه‌تری پشت سر بگذارید، خرید گریپ فروت و مصرف آن را فراموش نکنید.

قبل از خرید گریپ فروت بخوانید

برای مصرف گریپ فروت یا باید آن را مانند پرتقال پوست کند یا می‌توانید آن را برش دهید و آبگیری کنید. در هر صورت این میوه پس از رسیدن به سلول‌های بدن‌تان فواید خودش را با بهبود عملکرد بدن در تمامی زمینه‌ها نشان می‌دهد. گریپ فروت در انواع مختلفی رشد پیدا می‌کند که نسبت به آب و هوای هر منطقه، در طعم و رنگ با یکدیگر متفاوت هستند.

خرید گریپ فروت

به صورت معمول تمامی انواع گریپ فروت را می‌توان در طول سال خریداری کرد؛ با این حال این میوه در اواخر پاییز کاملاً رسیده می‌شود. شباهت بسیار زیاد گریپ فروت به لیموترش تنها به مواد معدنی و مغذی موجود در آن ختم نمی‌شود. این میوه حاوی آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیاری است که در کاهش بیماری‌ها به بدن شما کمک می‌کند.

خواص منحصر به فرد گریپ‌ فروت

پیشگیری از سرطان ریه

در تحقیقاتی که بر روی بیماران مبتلا به سرطان ریه انجام شده بود دریافتند که افرادی که روزانه ۳ لیوان آب گریپ فروت مصرف می‌کردند در مقابله با بیماری انرژی بیشتری داشته و زودتر رو به بهبود می‌رفتند. در واقع درون گریپ فروت آنزیم‌هایی وجود دارد که پس از مصرف در بدن فعال شده و با سلول‌های سرطانی که باعث بروز بیماری‌های مرگبار می‌شوند مبارزه می‌کند.

از آنجایی که این میوه فقط در فصل پاییز به صورت کامل می‌رسد، برخی از افراد سودجو برای افزایش روند رسیده شدن این میوه از داروهای هورمونی استفاده کرده و آنها را به بازار وارد می‌کنند. قابل ذکر است که مصرف این میوه‌ها نه تنها فوایدی را برای بدن به همراه ندارد، بلکه مضر نیز خواهند بود. به همین منظور سبزمنظر شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت آنلاین خرید گریپ فروت ارگانیک را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب انجام دهند.

افزایش سوخت و ساز بدن

کالری موجود در گریپ فروت باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و از این طریق به کاهش وزن کمک می‌کند. اگر به فکر کاهش وزن خود هستید می‌توانید با خرید گریپ فروت و مصرف آن در کنار ورزش، وزن خودتان را پایین بیاورید. از طرف دیگر چون متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد بدن شما حتی در حال استراحت هم مشغول به چربی‌سوزی می‌شود. همین امر باعث می‌شود تا سریع‌تر وزن کم کنید و به عدد ایده آل برای وزن‌تان دست پیدا کنید.

اسموتی گریپ فروت

داشتن پوست سالم و بدون آکنه

ترکیبات موجود در گریپ فروت می‌تواند چربی‌های اضافی پوست را از بین برده و منافذ آن را سفت کند. بنابراین اگر می‌خواهید همیشه پوستی سالم و شفاف داشته باشید، می‌توانید از محصولاتی که دارای اسانس گریپ‌ فروت هستند، استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید خودتان با خرید گریپ فروت اینترنتی آن را با نعنا ترکیب کرده و  بر روی پوست‌تان اسپری نمایید. این روش به از بین بردن باکتری‌های پوست و جلوگیری از شیوع آکنه در آن کمک می‌کند.

پاکسازی کبد

گریپ فروت با پاکسازی سموم بدن به سلامت کبد کمک کرده و نوشیدن آب آن باعث می‌شود تا احساس بهتری داشته باشیم. از جمله فواید بی نظیر خرید گریپ فروت اینترنتی و مصرف آن می‌‌توان به سم زدایی کبد و بهبود و کاهش بیماری‌هایی مثل گرفتگی عضلات و سردردهای مزمن اشاره کرد. گریپ‌فروت به عنوان یک تصفیه کننده خوب می‌تواند تمامی سموم خطرناک دیگری که در بدن ما در آینده باعث بروز بیماری‌های خطرناک می‌شوند را از بین ببرد.

ارزش غذایی گریپ فروت در هر ۱۰۰ گرم

  • انرژی ۳۳ کیلو کالری
  • کربوهیدرات ۸ گرم
  • فیبر ۱ گرم
  • قند ۷ گرم
  • ویتامین A 2 میکروگرم
  • ویتامین c ۳۳ میلی گرم
  • کلسیم ۱۲ میلی گرم
  • منیزیم ۹ میلی گرم
  • فسفر ۸ میلی گرم
  • پتاسیم ۱۴۸ میلی گرم

خرید گریپ فروت اینترنتی از بهترین تره‌بارهای آنلاین

مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که خرید گریپ ‌فروت و مصرف روزانه آن به همراه وعده‌های غذایی فواید بسیاری را برای بدن به همراه دارد که نمی‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد. اما ترکیباتی که در گریپ فروت وجود دارند با برخی از داروها تداخل داشته و ممکن است قدرت تاثیر آنها را افزایش دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای جلوگیری از واکنش‌های خطرناک بدن نسبت به گریپ فروت آن را طبق یک برنامه غذایی مناسب مصرف کنید تا هم از فواید آن برخوردار شوید و هم از مضرات آن در امان باشید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که خریدهای خود را بیشتر به صورت اینترنتی انجام می‌دهید فروشگاه‌های بسیاری در پیشنهادات سبزمنظر وجود دارند که میوه‌های ارگانیک و تازه را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شما هم می‌توانید برای خرید گریپ فروت آنلاین به این سایت‌ها سر بزنید.