قبل از خرید میوه های بهاری بخوانید!

اگر اهل خوردن میوه‌های تازه و خوشمزه باشید، منتظر رسیدن فصل بهار هستید! خرید میوه بهاره آن هم بدون دردسر و با بهترین قیمت، حتماً لذت دارد؛ ما در این صفحه به شما انواع میوه های بهاری و خواص آنها را معرفی می‌کنیم و بهترین روش برای خرید میوه بهاری را در اختیار شما می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

میوه های بهاری کدامند؟

فصل بهار با شکوفه‌های گیلاس و آلبالو شناخته می‌شود. عطر خوش درخت‌های میوه‌ای که قرار است به زودی بار بدهند. کمتر میوه‌ای در فصل بهار به برداشت می‌رسد و بیشترین تنوع میوه را در فصل تابستان شاهد هستیم. به همین خاطر لیست میوه های بهاری شاید کمتر از چیزی باشد که توقع داشته‌اید! البته میوه های بهاری که در ادامه می‌بینید، فقط مختص به فصل بهار نیستند. بلکه می‌توانید بعضی از آنها را در فصل تابستان هم خریداری کنید. به همین خاطر ابتدا به میوه های مخصوص بهاری می‌پردازیم.

چغاله بادام

فصل بهار و ولوله‌ای که در جان همه می‌افتد برای خریدن چاقاله بادام! نام این میوه بهاره که طرفداران خاص خودش را دارد، در اصل چغاله بادام نوشته می‌شود؛ چغاله بادام میوه‌ای بهاری است که جز در حالت ترشی، نمی‌توانید آن را در فصول دیگر سال، پیدا کنید. از آنجایی که این میوه، نارس و کال است، توصیه می‌شود در مصرف آن زیاده‌روی نکنید.

میوه های بهاری

از خواص این میوه سبز بهاری می‌توان به آنتی اکسیدان‌ها و فلاونوئید غنی آن اشاره کرد. یک کاسه کوچک از این میوه بهاری سبزرنگ، می‌تواند باعث تقویت و بهبود وضعیت دندان و لثه شما شود. همچنین چغاله بادام در مبارزه با لیپوپروتئین کم چگالی یا همان کلسترول بد، بسیار موثر عمل خواهد کرد. این میوه ی بهاری سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند و تعدادی از عفونت‌ها را هم از بین می برد.

گوجه سبز

بعضی از افراد آلوچه نرسیده را با گوجه سبز که یکی از بهترین میوه های ترش بهاری است، اشتباه می‌گیرند. این میوه خوشمزه، سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است و می‌تواند عملکرد روده‌ها را تنظیم کند. همچنین مصرف این میوه در بهار، تا حد زیادی مشکلات هضم را درمان کرده و به پاکسازی کبد کمک می‌کند.

به غیر از خود گوجه سبز که میوه نوبر بهار است، برگ‌های آن هم خاصیت دارویی و درمانی دارند. توصیه شده افرادی که دچار عفونت گلو یا ورم لوزه هستند، برگ‌های گوجه سبز را در آب داغ بجوشانند و مصرف کنند. همچنین گوجه سبز می‌تواند تا حدی از ابتلا به بیماری‌هایی همچون سرطان یا فشار خون، جلوگیری کند.

انواع توت و بری

از توت فرنگی تا تمشک و بلوبری، همه از یک خانواده به حساب می‌آیند. میوه‌هایی که بیشتر در تزئین انواع دسر و کیک به کار می‌روند و به خاطر داشتن آنتی‌اکسیدان فراوان، به کنترل رادیکال‌های خون کمک می‌کنند. این میوه های بهاری را می‌توانید با بهترین قیمت از این صفحه در سبزمنظر تهیه کنید و برای تهیه اسموتی‌های ارگانیک و سالم خود به کار بگیرید.

توت فرنگی

در میان انواع توت‌ها که بعضی تا فصل تابستان هم در بازار موجود هستند، توت فرنگی یک میوه مجلسی بهار به حساب می‌آید. توت فرنگی به خاطر اسید الاگیگ خود که با سایر آنتی اکسیدان‌های دیگر همراه می‌شود، می‌تواند به هضم غذاهای نشاسته‌ای کمک کند. به علاوه آنتوسیانین موجود در توت فرنگی که مسئول رنگ قرمز این میوه بهاری است، باعث تنظیم فشار خون و شریان بیشتر پلاک‌های خونی می‌شود. از آنجایی که توت فرنگی به صورت گلخانه‌ای کشت می‌شود، این امکان را دارید که در تمامی فصول سال این میوه خوشمزه را تهیه و مصرف کنید.

میوه های بهاری

از میان انواع توت شاید قیمت این میوه بهاری از سایرین کمی بیشتر باشد. البته این موضوع به وضعیت عرضه این میوه در بازار هم بستگی دارد. چرا که توت فرنگی صرفاً در بهار پیدا نمی‌شود و کشت گلخانه‌ای آن، در سراسر سال انجام می‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید از بین چندین تامین کننده میوه و سبزیجات آنلاین که سبزمنظر در این صفحه معرفی کرده است، جستجو کرده و مناسب‌ترین قیمت میوه بهاری را استعلام کنید. خرید میوه های بهار با قیمت مناسب و کیفیت خوب، در نهایت هدفی است که ما به دنبال فراهم کردن آن برای شما عزیزان هستیم.

توت سفید

یکی از میوه های بهاری که جزو گیاهان دارویی نیز به حساب می‌آید، توت سفید است. این میوه که جزو میوه های بهاری شمال چین است، در طب سنتی این کشور نقش مهمی ایفا می‌کند. از برگ، میوه و همینطور پوست درخت توت سفید برای مصارف درمانی استفاده می‌شود. چرا که این میوه شیرین بهاری، مقادیر زیادی فلانوئید و همینطور پروتئین و آهن دارد.

احتمالاً از ابتدای خردادماه که کم کم درختان توت میوه می‌دهند، شما هم مشتاق خرید این میوه بهاری و مصرف آن می شوید. اما خوردن زیاد آن ممکن است مضراتی داشته باشد. از آنجایی که طبع توت سفید از نظر طب سنتی، گرم و تر است، می‌توانید از سکنجبین و زیره برای مصلح آن استفاده کنید. اگر قصد خرید میوه بهاری توت سفید را به صورت تازه دارید، این نوید را به شما می دهیم که از طریق پیشنهادات این صفحه می‌توانید بهترین نوع آن را تهیه کنید.

توت قرمز یا توت سیاه

این نوع از توت که یک میوه شیرین بهاری به حساب می‌آید، باید در لیست خرید میوه های بهاری شما حتماً باشد! چرا که طعم ترش و شیرین فوق العاده آن، هم برای مصرف تازه و هم برای استفاده در انواع اسموتی، دسر و حتی پخت غذا، عالی است. این میوه در کنار ویتامین های متعددی که دارد، منبع غنی از مواد مغذی است که مصرف آن توسط پزشکان توصیه می شود. علاوه بر خود این میوه بهاره، برگ های این درخت نیز خواص درمانی دارند.

توت قرمز

از جمله خواص درمانی برگ های توت سیاه، خاصیت ضد باکتریایی آن است که به سلامتی دهان کمک می‌کند. این داروی گیاهی می‌تواند از مشکلات جدی دهان مانند عفونت یا التهاب مزمن لثه جلوگیری کند. همچنین با دم کردن و نوشیدن دمنوش برگ های درخت توت می‌توانید گلودرد، خارش و التهاب گلو را کاهش دهید. طی آزمایشات انجام شده بر روی موش های بزرگسال، مصرف توت قرمز یا توت سیاه به دلیل ساختار پلی فنولی خود، می‌تواند در برابر پیری مغز مقاومت ایجاد کرده و عملکرد حافظه را بهبود بخشد. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی این میوه بهاره، از پیشنهادات درج شده در این صفحه استفاده نمایید.

شاه توت

یکی دیگر از میوه های بهاری قرمز رنگ و معطر که طرفداران بسیاری هم دارد، شاتوت است. خاصیت این میوه بهاری تا حدی شبیه به سایر انواع توت است. منبع غنی ویتامین C و A، سرشار از پتاسیم، منگنز و منیزیم و مقادیری ویتامین B است. مصرف این میوه برای پیشگیری از سرطان و کنترل فشار خون نیز توصیه می‌شود.

شاه توت

درخت میوه شاه توت در صورتی که کاملاً رسیده باشد، بسیار نرم است و هنگام حمل و نقل و نگهداری ممکن است زیر فشار له شوند. بنابراین هنگام خرید دقت کنید که شاه توت باید در بسته بندی مناسب عرضه شود که طول عمر بیشتر داشته باشد. برعکس سایر توت‌ها که در مراحل چیدن آن به توت آسیب زیادی نمی‌رسد، شاه توت بسیار ظریف است و هنگام چیدن باید مراقب این میوه باشید که له نشود. مزه شاه توت در فصل خود و قاطی با میوه های بهاری، طعمی به یاد ماندنی دارد.

تمشک

میوه تمشک یک میوه منحصر بفرد و خوشمزه است. این میوه که بصورت وحشی در طبیعت وجود دارد، بصورت گلخانه‌ای نیز تولید می‌شود. شاید در هنگام کوهپیمایی در ارتفاعات رشته کوه البرز و زاگرس به بوته‌های تمشک در گوشه و کنار رودخانه‌ها و آبراه‌ها بر خورده باشید. این میوه سر سخت بسیار مقوی بوده و خاصیت ضد سرطان ویژه‌ای دارد. اکثر میوه‌های دارای آنتی اکسیدان، خواص ضد سرطان را دارا هستند اما میوه تمشک بصورت ویژه‌ای دارای نوعی آنتی اکسیدان است که از رشد سرطان جلوگیری کرده و یا سرعت رشد آن را کاهش می‌دهد.

تمشک

تمشک کال به رنگ سبز و قرمز کم رنگ است و تمشک‌های قرمز تا سیاه رسیده‌تر هستند. اگر تمشک را نرسیده میل بفرمایید ترش است که با رسیدن این میوه شیرین و آبدار می‌شود. چیدن تمشک کاری بسیار حساس است. زیرا در لابلای برگ‌ها و تیغ‌های در هم تنیده بوته تمشک، میوه‌ای نرم و شکننده قرار دارد که باید با حوصله و به آرامی از شاخه جدا شود تا له نشود و قابل میل کردن باشد.

تمشک بصورت انواع محصولات مختلف نیز وجود دارد. محصولاتی مثل مربا، مارمالاد، مکمل‌های غذایی و طعم‌دهنده‌ها. اگر قصد دارید تمشک میل بفرمایید، حتماً از جایی تهیه کنید که نسبت به موارد بهداشتی آن اطمینان کافی را داشته باشید.

بلوبری

نام دیگر بلوبری، زغال اخته آبی است. یک میوه مقدس برای بومیان آمریکای شمالی که بعدها به اروپا و آسیا نیز قدم گذاشت. شکوفه‌های بلوبری بصورت پنج پر است و بیش از صد سال است که بصورت تجاری وارد بازار شده است. این میوه که در ایران کمتر یافت می‌شود، با هزینه‌های بالا خرید و فروش می‌شوند که بواسطه پرطرفدار بودن این میوه است. در حال حاضر در کشور ما ایران، در برخی مناطق گیاه بلوبری بصورت محدود کشت می‌شود.

توت فرنگی سفید یا توت فرنگی آناناسی

پاین بری یا توت فرنگی سفید یا توت فرنگی آناناسی یکی دیگر از میوه های بهاری کمتر شناخته شده در بین میوه های بهاری در ایران است. این میوه که عمری نه چندان طولانی دارد و قدمت آن به حدود ده سال می‌‌رسد تا قبل از آن در بازار وجود نداشت. این میوه از ترکیب دو نوع توت فرنگی تولید شده است و طعمی شبیه به طعم آناناس دارد. یک میوه سفید اما شبیه به توت فرنگی با خال های قرمز رنگ که بسیار خوشبو و خوشمزه است.

تمبر هندی

یک میوه بهاری ترش و خوشمزه گرمسیری که در آفریقا کشت می‌شود، تمبر هندی است. شاید این میوه را بیشتر از اینکه تازه خورده باشید، به صورت بسته بندی و یا طعم دهنده غذاها مصرف کرده‌اید. اما بد نیست بدانید خاصیت میوه بهاری تمبر هندی تازه، آنقدر زیاد است که می‌توانید آن را در سبد خرید میوه خود قرار دهید. تمبر هندی به بهبود گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و به نوعی از بین برنده میکروب و انگل‌های بدن است.

همچنین جوشانده این میوه و مصرف روزانه آن، برای درمان زخم‌ها و کبودی‌ ها مفید واقع می‌شود. از آنجایی که خواص درمانی این میوه بهاری زیاد است، مراقب باشید که با داروهای دیگر تداخل نداشته باشد. به طور مثال آسپرین و ایبوپروفن، می‌توانند با تمبر هندی واکنش و تداخل دارویی نشان دهند. برای خرید این میوه بهاری و به طور کلی خرید آنلاین میوه های بهاری، می‌توانید از پیشنهادات موجود در این صفحه استفاده کنید.

گیلاس

گیلاس را شاید کمتر در لیست میوه های بهاری دیده باشید. علت آن احتمالاً این است که این میوه خوشمزه در انتهای بهار به دست بیشتر مشتریان می‌رسد و از جمله میوه های نوبر در بهار محسوب می‌شود و عمده بار گیلاس در فصل تابستان به دست مشتریان می‌رسد. اما شما می‌توانید در ماه خرداد و از طریق خرید اینترنتی میوه گیلاس، این میوه را تهیه نمایید. همانطور که می‌دانید میوه گیلاس و آلبالو مثل خواهر و برادر هستند و هر دو در یک اقلیم و یک فصل به بار می‌نشینند اما آلبالو با کمی تاخیر در میوه های تابستان به دست مشتری می‌رسد. اما گیلاس که یک میوه سرشار از آنتی اکسیدان و مفید برای سیستم ایمنی بدن است، در فصل بهار بصورت نوبرانه در دسترس است.

سیب

در لیست میوه های بهاری هر چقدر بالا و پایین بروید میوه سیب را نخواهید یافت. در واقع میوه سیب با در نظر گرفتن آب و هوای معتدل کوهستانی و کوهپایه که بیشتر سیب‌های ایرانی از جمله سیب دماوند در آن جا رشد می‌کند، بیشتر در فصول پاییز و تابستان به بار می‌نشیند. اما دلیل اینکه اینجا میوه سیب را در لیست میوه های بهاری مشاهده می‌کنید این است که این میوه به راحتی در فصل بهار در بازار دیده می‌شود. در واقع میوه سیب از فصل زمستان و بصورت سردخانه‌ای به فصل بهار رسیده و میوه بهاری به حساب نمی‌آید. اما در فصل بهار که میوه‌های مقوی و سالم کمتر در دسترس هستند، نباید از سیب بگذریم. شما می‌توانید سیب را در فصل بهار نیز از طریق سفارشات سبزمنظر به راحتی تهیه نمایید.

سیب زرد

بهتر است در فصل بهار میوه سیب را از طریق اینترنت و از درگاه‌های مطمئن خرید کنید. متاسفانه نگرانی‌هایی که برای مصرف سیب در میان مصرف کنندگان وجود دارد، در زمینه ارائه سیب‌های یخ زده در فصل بهار است که می‌توانید با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و پاسخگو تا حدی این نگرانی را برطرف نمایید.

هندوانه

در فصل بهار میوه‌هایی هستند که بیشتر از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کنند. هندوانه! اما مگر هندوانه برای تابستان یا نهایتاً برای شب یلدا نیست؟! در پاسخ باید بگوییم که خیر. هندوانه یک میوه بوته‌ای است و در مناطق مختلفی در ایران رشد می‌کند. میوه هندوانه یکی از میوه‌هایی است که خوردن آن در بیشتر فصول ممکن بوده و بطور خاص هندوانه چابهار در فصل بهار و اواخر فروردین در بازارهای میوه و تره بار و در فروشگاه‌های آنلاین در دسترس است. شما می‌توانید این میوه خوشمزه و شیرین را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل خود دریافت کنید.

هندوانه

هندوانه میوه‌ای است که در روزهای گرم بهاری در بیشتر شهرهای ایران، به استثنا سایر شهرهای سردسیر، خوردنی و دلچسب خواهد بود. آب هندوانه نیز در این فصل با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. در واقع آب هندوانه یک نوشیدنی دارای انواع آنتی اکسیدان است که شما می‌توانید در لیست محصولات خود قرار دهید. از آنجایی که بهتر است آب هندوانه را در فصل بهار تازه بنوشید، در صورتی که آبمیوه فروشی در دسترس شما نبود، می‌توانید این میوه را از فروشگاه‌های اینترنتی میوه که امکان ارسال سریع در آنها وجود دارد سفارش دهید.

در صورتی که خودتان قصد تهیه آب هندوانه را در منزل داشتید، کافی است هندوانه را با قاشق داخل یک مخلوط کن قرار دهید و با چند حبه یخ مخلوط کنید. اگر هندوانه را بدون یخ داخل مخلوط کن بریزید ممکن است به راحتی مخلوط نشود. در ضمن ممکن است میوه هندوانه بعد از آب گیری طعم شیرین خود را از دست بدهد. با افزودن مقدار بسیار کمی شکر به آب میوه، می‌توانید طعم هندوانه آن را بیشتر کنید و از نوشیدن آب هندوانه خنک و شیرین خود در فصل بهار لذت ببرید.

ملون

یکی از قهرمانان بهاری که رنگ و بو و عطر تازگی را به بازارهای میوه و تره بار و منازل شما می‌آورد، میوه ملون است. ملون یک میوه اصلاح شده و شیرین است که در فصل بهار از اواسط ماه فروردین در میوه فروشی‌ها به چشم می‌خورد. یکی از خوشمزه‌ترین میوه های بهاری که کمتر کسی را می‌شناسیم که مشتری آن نباشد؛ میوه ملون شیرین و با طبع گرم است که می‌توانید بصورت قاچ شده یا بصورت آب میوه آن را میل نمایید.

خرید اینترنتی ملون

این میوه به نسبت هنداونه کمی سفت‌تر است و از نظر ظاهر بیشتر شبیه به طالبی است؛ اما با پوستی صاف و یک دست. اگر می‌خواهید پوست شما جوان و دست نخورده باقی بماند، خوردن ملون را در لیست میوه های بهاری خود قرار دهید. این میوه با داشتن مقادیر بسیار بالای آنتی اکسیدان از پیری پوست شما جلوگیری می‌کند.

در هنگام آب گیری ملون در مخلوط کن می‌توانید کمی یخ بریزید یا با یک قاشق در مراحل مختلف، مخلوط را هم بزنید تا به خوبی میکس شود. آب ملون به تنهایی یک غذای کامل است و اگر شما ورزشکار هستید باید بگوییم با خوردن یک لیوان آب ملون انرژی مناسبی برای انجام ورزش‌های روزانه خود ذخیره کرده‌اید.

دستنبو و جانا

دستنبو و جانا دو میوه هم خانواده هستند که به تازگی بیشتر از قبل در دسترس بازار قرار گرفته‌اند. این میوه‌ها در اواسط بهار پا به بازارهای میوه و تره بار می‌گذارند. خوردن آنها از این بابت توصیه می‌شود که شیرین و و مقوی هستند. البته کمی مزه آنها با یکدیگر متمایز است و معمولاً جانا شیرین‌تر از دستنبو است. اما هر کدام از این میوه های بهاری طرفدارهای مختص خود را دارند. شما می‌توانید هر کدام از این میوه‌های بهاره را که تمایل داشتید بصورت آنلاین سفارش دهید.

میوه‌هایی که شما بصورت آنلاین می‌توانید خرید کنید میوه‌هایی هستند که به لحاظ حمل و نقل و تحویل بهتر است در شرایطی باشند که هنگامی که به دست‌تان می‌رسند تازگی اولیه را داشته باشند. این میوه های بهاری پوست ضخیم و و مقاومی دارند و بهترین گزینه برای شما هستند که هوس یک میوه بهاری را کرده‌اید!

این میوه ها را می‌توانید بصورت میوه یا آبمیوه مصرف نمایید. فقط دقت کنید که برعکس هنداونه و طالبی که ممکن است برای شیرین کردن نیاز به شیرین کننده‌های مصنوعی داشته باشند، این میوه‌ها دارای قند فراوان طبیعی هستند که گزینه مناسبی برای یک نوشیدنی بهاری خنک و دلچسب خواهند بود.

میوه فصل بهار فروردین

فصل بهار در بین باغدارها و توزیع کنندگان میوه به سیاه بهار معروف است. علت این نام گذاری بیشتر به این موضوع بر می‌گردد که در این فصل بازار میوه و تره بار از جنب و جوش می‌افتد و در انتظار رسیدن میوه‌های سال جدید می‌ماند. به هر حال این واقعیت وجود دارد که میوه فصل بهار آن هم در فروردین بسیار کمتر از سایر فصول است.

اما میوه‌هایی در فروردین ماه سر و کله‌شان پیدا می‌شود که در سایر ماه‌های سال در آرزوی خوردن‌شان هستیم. میوه‌هایی که بیشتر به عنوان میوه های نوبر بهار معروف هستند. چغاله بادام یکی از این میوه های خوشمزه بهاری ولی نارس است که طرفداران خاص خود را دارد.

گوجه سبز هم از میوه‌های بهاری است که در نیمه دوم فروردین پا به سبد خریدار عاشقان میوه می‌گذارد. البته معمولاً بهترین گوجه سبزها در اواخر اردیبهشت در دسترس خواهند بود و گوجه سبزهای فروردین هم گران هستند و هم کوچک و نارس.

در ماه فروردین به غیر از میوه های نوبر بهار و تازه از راه رسیده، چند مهمان تازه نفس در سبدهای خرید شما اضافه می‌شود که میوه نیستند اما در این فصل قابل خرید و مصرف هستند. با ورود به فصل بهار و گرم شدن هوا در مناطق کوهپایه‌ای، انواع و اقسام سبزی‌ها و علف‌های وحشی در مناطقی رشد می‌کنند که طرفداران خاص خود را دارند. ریواس، کنگر، شورک و سبزی‌های دیگری که برخی از آنها را برای مصارف پخت و پز استفاده می‌کنند و برخی را به تنهایی مصرف می‌نمایند. بدون شک طعم ترش و خوشمزه ریواس در فصل بهار به یادماندنی خواهد بود.

میوه های بهاری شمال کدامند؟

شمال ایران به دلیل خوش آب و هوا بودن و داشتن خاک حاصلخیز، محل کشت و رشد و نمو انواع میوه های بهاری است. خوشبختانه لیست میوه‌هایی که در فصل بهار در دسترس قرار دارد، در شمال کشور در دسترس است. اگر شمال ایران را از سمت استان اردبیل تا استان گیلان و سپس استان مازندران و استان گلستان در نظر بگیریم، در مناطق جنگلی هیرکانی تا ساحل دریای کاسپین، آنگاه می‌توانیم با خیال راحت در مورد انواع میوه های بهاری صحبت کنیم.

چغاله بادام، گوجه سبز یا آلوچه شمال، توت فرنگی وحشی و گلخانه‌ای، گیلاس، انواع توت نظیر توت سفید، توت قرمز، شاه توت و میوه‌های دیگری که در لیست میوه های بهاری دیده یا شنیده‌اید در میان میوه های شمالی فصل بهار نیز به چشم می‌خورد.

چرا میوه های بهاری را بهتر است اینترنتی خرید کنیم؟

از ابتدای بهار هر چه به سمت انتهای آن نزدیک می‌شویم، تنوع لیست میوه های بهاری بیشتر می‌شود. ابتدای بهار هوا سرد است و در بیشتر مناطق هنوز درختان جوانه نزده‌اند یا به تازگی شروع به جوانه زدن می‌کنند. خوردن میوه در فصل خودش یک ایده‌آل است که باعث می‌شود که بدن شما با شرایط اقلیمی که در آن زندگی می‌کنید، همخوانی بیشتری داشته باشد.

اما تهیه میوه در بهار به همین دلیل که فراوانی میوه در آن کمتر از سایر فصول است کمی مشکل به نظر می‌رسد و ممکن است همه میوه های بهاری را یک جا و از طریق مغازه‌های محلی نتوانید تهیه نمایید. خوشبختانه و با توجه به امکان خرید اینترنتی میوه ها بهاری که به تازگی و به لطف وجود اینترنت و زیرساختهای فروش اینترنتی فراهم شده است، شما می توانید این میوه ها را از فروشندگان متمرکز که دسترسی بهتری به میوه ها دارند تهیه نمایید.

در ضمن میوه های بهاری میوه‌هایی هستند که به لحاظ بسته بندی و ارسال باید در فرایند توزیع آنها دقت کافی بعمل بیاید تا میوه‌هایی که دست ما می‌رسد به لحاظ کیفی آسیبی ندیده باشند. متاسفانه در مراکزی که میوه‌ها بصورت حضوری عرضه می‌شود، به نوعی بخشی از فرایند خرید به عهده خود مشتری گذاشته می‌شود که این موضوع باعث شده میوه‌ها روی هم تلمبار شده و کیفیت اولیه خود را به سرعت از دست بدهند. به همین لحاظ شاید بهترین روش برای تهیه میوه های بهاری خرید اینترنتی میوه باشد که می‌توانید تا حدود زیادی به لحاظ کیفیت و خدماتی که در این نوع خرید دریافت می‌کنید، خیالتان آسوده باشد.

فصل بهار یا سیاه بهار؟

از قدیم فصل بهار را با نام سیاه بهار می‌شناختند؛ به این علت که عمده‌ی میوه فصل بهار فروردین ماه یا حتی اردیبهشت هم برداشت نمی‌شود. بیشتر میوه‌های این فصل کال و نارس هستند مانند چغاله بادام یا گوجه سبز و سایر آنها نیز در اقلیم‌های گرمتر به بار می‌نشینند. به همین خاطر میوه های بهار به اندازه تابستان رنگارنگ و متنوع نیستند. با این حال ما در سبزمنظر تمام تلاش خود را می‌کنیم که امکان خرید اینترنتی انواع میوه های بهاره را در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

می‌دانید که میوه و سبزیجات فصلی، بسیار بهتر و خوشمزه‌تر از حالت یخ زده یا گلخانه‌ای آنها است. پس برای خرید آنلاین میوه بهاری تازه، بهترین تامین‌کنندگان را گرد هم آورده‌ایم تا لذت چشیدن طعمی خوش را به شما هدیه کنیم. شما می‌توانید از این میوه های خوشمزه و تازه برای تهیه اسموتی‌های مقوی و همینطور سالادهای میوه استفاده نمایید که انواع دستورهای تهیه آن را به صورت رایگان در مجله سبزمنظر در اختیارتان قرار داده‌ایم. برای شروع کافیست روی عکس میوه بهاری مورد نظر خود کلیک کنید تا صفحه فروشگاه اینترنتی آن باز شود.