بازگشت به وبلاگ

یکی از بهترین کارهایی که می‌توان برای لاغر شدن انجام داد، استفاده از میوه‌ها است. فصل زمستان مختلفی دارد که برخی از آن‌ها، میوه های زمستانی لاغر کننده هستند. اگر شما هم علاقه دارید یک رژیم لاغری زمستانی را پیش بگیرید و از میوه‌های این فصل نهایت استفاده را ببرید، با ما همراه باشید. در این مطلب از سایت سبزمنظر، به معرفی میوه های زمستانی لاغر کننده می‌پردازیم.

میوه های زمستانی لاغر کننده

میوه‌های فصل زمستان تنوع زیادی دارند و این تنوع را علاوه بر شکل و رنگ، می‌توان در خواص آن‌ها نیز مشاهده کرد. بسیاری از ما، میوه را برای لذت بردن از طعم و یا با هدف دریافت ویتامین ها استفاده می‌کنیم. اما لاغری با میوه های زمستانی، موضوعی است که اگر از اضافه وزن رنج می‌برید، می‌توانید روی آن نیز حساب باز کنید. در ادامه، لیست میوه های زمستانی لاغر کننده را ذکر می‌کنیم و در مورد هرکدام از آن‌ها توضیح می‌دهیم.

آناناس

آناناس یکی از میوه های زمستانی لاغر کننده است که میزان کالری پایینی دارد. سطح پایین انرژی موجود در آناناس، به شما کمک می‌کند بتوانید بدون نگرانی از چاقی، بخشی از معده خود را با آن پر کنید. علاوه بر این، آناناس دارای میزان قابل توجهی فیبر، به‌ویژه فیبرهای محلول است.

همانطور که می‌دانید، فیبر موجود در مواد غذایی، نقش پررنگی در افزایش تحرک روده‌ها و سهولت عمل دفع دارد. همین ویژگی آناناس باعث می‌شود غذاهایی که می‌خورید با سرعت بیشتری از روده شما عبور کنند و در نتیجه، جذب آن‌ها تا حدی کاهش یابد. مجموع این خواص، آناناس را به یک‌گزینه مناسب برای گنجاندن در رژیم لاغری زمستانی تبدیل کرده‌اند. اگر قصد خرید اینترنتی آناناس را دارید، می‌توانید این کار را به راحتی و از طریق سایت سبزمنظر انجام دهید.

سیب

اگر بخواهیم میوه های زمستانی لاغر کننده را معرفی کنیم، باید از سیب هم نام ببریم. سیب علاوه بر خواص متعدد و کم نظیری که برای سلامتی دارد، یک خوراکی مناسب برای کاهش وزن نیز هست. بیشتر وزن سیب را آب تشکیل می‌دهد. این آب علاوه بر این که باعث کاهش کالری میوه شده است، با ترکیب فیبری که در سیب وجود دارد، به هضم و دفع آسان غذا کمک می‌کند.

میوه های زمستانی برای لاغری

خوردن سیب، یک راهکار عالی برای ایجاد حس سیری است. به این ترتیب می‌توانید بدون دریافت کالری بالا، اشتهای خود را کاهش دهید. این یعنی هم ویتامین‌های موجود در سیب را دریافت می‌کنید و هم از خواص لاغری سیب بهره‌مند می‌شوید. پس حالا که می‌خواهید لاغری با میوه های زمستانی را امتحان کنید، خرید اینترنتی سیب را به شما توصیه می‌کنیم.

پرتقال

یکی دیگر از میوه های زمستانی لاغر کننده، پرتقال است. همانطور که می‌دانید، پرتقال یک منبع غنی از ویتامین C است. طبق نتایج پژوهش‌های علمی، مصرف ویتامین C، به فرآیند چربی‌سوزی کمک می‌کند. علاوه بر این، ویتامین C هدایت آب به سمت روده‌ها را افزایش می‌دهد و در نتیجه، عمل دفع راحت‌تر انجام می‌شود. هرچه عمل دفع سریع‌تر و راحت‌تر باشد، میزان جذب مواد غذایی کاهش می‌یابد و همین، به پیشگیری از چاقی کمک می‌کند. پتاسیم موجود در پرتقال هم یکی دیگر از عواملی است که در کاهش وزن تاثیرگذار است.

پرتقال
پرتقال را تازه بخرید

لیمو

اگر قصد کاهش وزن دارید و به دنبال یک رژیم لاغری زمستانی هستید، لیمو را فراموش نکنید.‌ لیمو نیز علاوه دارای ویتامین C است، برای همین مانند پرتقال می‌تواند جذب مواد غذایی را تا حدی کاهش دهد. علاوه بر این، گنجاندن لیمو در رژیم غذایی، سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. پاکسازی دستگاه گوارش و دفع سموم نیز از دیگر خواص لیمو برای لاغری هستند.

یکی از بهترین روش های مصرف لیمو برای لاغری، نوشیدن ترکیب آب لیمو و آب به صورت ناشتا است. علاوه بر این، می‌توانید از لیموی تازه به همراه غذای خود استفاده کنید تا فرآیند کاهش وزن‌تان را تسریع کنید. پس اگر قصد لاغری با میوه‌های زمستانی را دارید، خرید اینترنتی لیمو را فراموش نکنید.

به

میوه به نیز یکی دیگر از میوه‌های زمستانی لاغر کننده است که اتفاقاً طرفداران زیادی دارد. خوردن به، از طریق ایجاد حس سیری، تمایل شمکا به غذا خوردن را کاهش می‌دهد. از همین رو می‌توان گفت که میوه به یکی از گزینه‌های مناسب برای رژیم لاغری زمستانی است. این میوه سرشار از ویتامین‌های مختلف است و برای همین، فواید زیادی برای سلامت بدن دارد. مصرف میوه به، علاوه بر کمک به کاهش وزن، موجب آرامش اعصاب نیز می‌شود. خواص ضد سرطانی به، این میوه را به یکی از بهترین و مفیدترین میوه های زمستانی لاغر کننده تبدیل کرده است.

میوه های زمستانی لاغر کننده

موز

شاید از دیدن موز در لیست میوه های زمستانی لاغر کننده تعجب کرده باشید. اما بهتر است بدانید که بر خلاف تصور عمومی، موز نه تنها باعث افزایش وزن نمی‌شود، بلکه می‌تواند به کاهش آن کمک کند. با وجود این که موز انرژی زیادی دارد، اما سطح قند آن نسبت به بسیاری از خوراکی‌ها پایین تر است. علاوه بر این، فیبر موجود در موز، خود به عنوان یک عامل سیر کننده عمل می‌کند. تاثیر این فیبر بر بهبود عملکرد روده‌ها و راحتی عمل دفع نیز یکی دیگر از خواص موز برای لاغری محسوب می‌شود با توجه به ویژگی‌هایی که ذکر شد، توصیه می‌کنیم با خرید اینترنتی موز، یک رژیم لاغری زمستانی مناسب برای خود تدارک ببینید.

انار

یکی دیگر از میوه های زمستانی لاغر کننده، انار است. انار یک میوه کم کالری است که هم خود آن و هم آب انار، انتخاب‌های عالی برای لاغری با میوه های زمستانی هستند. آب انار یک نوشیدنی چربی‌سوز است، چرا که حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان و اسید لینولنیک است. آب انار در کنار کمک به کاهش وزن، به تثبیت قند خون نیز کمک می‌کند. البته فواید انار به همینجا ختم نمی‌شود. بهبود وضعیت قلب، درمان غلظت خون و جلوگیری از تجمع چربی در عروق، از دیگر خواص انار هستند. شما می‌توانید از طریق سایت زرگون، اقدام به خرید اینترنتی انار کرده و به روند کاهش وزن خود سرعت بیشتری ببخشید.

انار
برای تهیه انار آنلاین اینجا کلیک کنید

میوه های زمستانی چاق کننده

حالا که با میوه‌های زمستانی برای لاغری آشنا شدید، بهتر است میوه های زمستانی چاق کننده را هم بشناسید. شناخت این میوه‌ها و محدود کردن آن‌ها در رژیم غذایی، به شما کمک می‌کند بهتر و سریع‌تر بتوانید به هدف خود در کاهش وزن دست پیدا کنید.

انبه، خرما و نارگیل، چند نمونه از میوه های زمستانی چاق کننده هستند. شاید توصیه به قطع مصرف این میوه‌ها چندان منطقی نباشد؛ اما با متعادل نگه داشتن مصرف می‌توانید از هدر رفتن تلاش‌های خود برای کاهش وزن جلوگیری کنید.

خرید میوه های زمستانی لاغر کننده

سایت سبز منظر علاوه بر ارائه مقالات مفید در زمینه تغذیه و سلامتی، امکان خرید میوه تازه به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید با استفاده از منوهای موجود در سایت، انواع میوه‌های فصل را انتخاب و به میزان دلخواه خود خریداری نمایید. کیفیت میوه‌ها و شیوه صحیح بسته بندی، از مهم‌ترین اصولی است که در سبزمنظر رعایت می‌شود. به عبارت دیگر، شما فقط میوه مورد نظر خود و مقدار مورد نیازتان را انتخاب می‌کنید و بابت یکدست بودن و یا مشکلات احتمالی در فرآیند ارسال، نگرانی نخواهید داشت.

بنابراین چنانچه قصد خرید میوه های زمستانی لاغر کننده را دارید، می‌توانید خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین میوه از سبز منظر، قیمت مناسب و رقابتی است. همچنین، تحویل درب منزل و محل کار، مشکل افراد شاغل و یا کسانی را که به دلیل کمبود وقت امکان خرید میوه را ندارند، حل کرده است.

بازگشت به وبلاگ